kolmapäev, 6. märts 2013

5. päev


Malta kalamees pärib Raimondilt, miks ta nii kaugele sattunud.
«Puhkus?»
«Ei!»
«Äri?»
«Ei!»
«Sõbral külas?»
«Ei!»
«Mida sa siis kodust nii kaugel teed?»
«Mul pole õrna aimugi!»
--------
See video Räikkonenist ajas mind tõsiselt naerma ja jube hästi sobib minu olemisega siin. 
Videot ise vaata siit 

Eile istusin terve päev "kodus", väljas tormas- möllas, kõik kolises ja ragises. Tänaseks on rahunenud, tuul on veel tugev ja natuke tibutab, aga läksin ikka juba õue, tahtsin merd näha. 
Ja hoobilt pidin oma võrriga käntsu käima, nii nagu mäest alla tulles pidurit panin, oli külg ees(õnneks mitte maas). Pärast jala poes käies oli niisamagi astudes asfalt libe, s.t. märg aga kuidagi tatine. Kahtlustan, et see on sool. Kuna meri siinsamas ja tuul kannab seda soolast õhku kõikjale. 
Aga meri on tõeliselt võimas, olen küll Musta mere lained näinud, aga need siin veel võimsamad, muudkui vaatad ja vaatad ja jäädki vaatama. Raske on seda elamust pildil edasi anda. Ühest kohast tegin ka jupikese videot, vajuta aga SIIA 

Suure vahtimise peale saingi sahmaka kaela, jäin midagi nokitsema ja ei pannud tähele, et mingi eriline koletis oli mu kohale kerkinud, polnud aega  hüpata kah kuhugi, seljataga soolavann, igatahes kaotasin tasakaalu ja ... :P
Einohh, lõbus ... ja vesi on soe, äkki peaks selle ujumise ka ära tegema, mingid sakslased käisid vees ükspäev, natuke karjusid aga lõpuks jäid vait. Räägitakse, et 15- 17 kraadi on. Õhutemperatuur umbes sama. 

Niisiis, käisin üleeile Xlendis, seal, kus mu õde pesitseb. Vaatasin küla üle, täitsa meeldis. Seal küll päike ei tõuse, aga see- eest loojub. Ja kaljud on võimsad, kui siinpool on liivakivi, siis seal puhas laavamaterjal, milles igasugu koopaid ja lõhesid.
Plaanin sinna kolida, aga ei suuda otsustada, mis päeval. Lisaks peaks ma oma võrri vist siin tagastama või pikendama. Ja kus seal seda hoida? Siin ma elan vaikses külaäärses tänavas, pea pooltühjas linnakeses. Aga Xlendis on inimesed, palju inimesed. Ja restoranid, kalad igasugud inimesele vaatamiseks välja pandud, et mida tahad, seda kohe sulle küpsetavad. Ja SPA on seal ja saunad. Loomulikult maksab see värk seal natuke rohkem, kui  minu "tagasihoidlikus urkas".  No tegelt pole see mul siin urgas midagi. Arvatavalt ma siiski lähen sinna, sest lõpuks tuleb mind inimestega ära harjutada, kunagi ju koju ka vaja minna ... 

Olen vist kohalikus poes nii tuttav, noor kena müüja naeratab juba kaugelt ja ei tiku minuga enam rääkima, sest teab, et olen kurttumm :) See tütarlaps on väheseid malta plixe, kes mulle meeldib, muidu pole siin küll inimesed teab, mis ilusad. Mehi ma muidugi ei vaata, aga põhjamaa naised on ikka kohe hoopis...... külmas säilivad nad vist paremini . 
Poe ostud käivad katse-eksitus meetodil. Kui ei maitse, viskan ära, kui maitseb, võtan järgmine kord jälle. Eks see kulukas ole, aga lõpuks saab poele ju tiir peale. Seda ülirõvesoolast ja vürtsikat mozzarella vorsti söön nüüd küll usinalt, esimesel päeval peaaega viskasin minema. Aga nüüd maitseb, vott. 

Nali kohalikus söögikohas. Läksin lühikeste käistega pluusiga sinna, jumala norm ju. Aga kohe pandi mu laua juures gaasisoojendi põlema. Vaatasin ringi, teiste laudade juures ei põlenud. Sest seal olid inimesed riides!!! Hea, et ma veel lühkaritega ei tuld :P Nende jaoks on siin ju talv ja käivad korralikult jopedes ringi. Enam ma nii alasti ei käi, panen paksud riided selga, muidu vaadatakse mulle koguaeg järgi. 


Vahepeal tuleb koduigatsus peale, aga siis kui ma eesti ilmateadet vaatan või AK-st uudiseid piilun, kaob kohe igasugu kärsitus. Siin on ikka nii hea soe, pealegi on tänapäeval internet, sõbrad tuttavad pea alati saadaval, kasvõi otsepildina. 


Panen siia ilmateate üles, leia 10 sarnasust :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar